Pannenkoeken eten in het Bospandje

24 juni 2026

Als Lichtbron organiseren we op dinsdag 21 juli een gezamenlijke pannenkoeken lunch om 13.00 uur in het Bospandje aan de Spanderslaan 1. Het Bospandje beschikt over een ruime parkeerplaats.
Leuk om elkaar in de zomer op het terras bij goed weer te ontmoeten, zo dachten we. Jong en oud en iedereen er tussenin is welkom!
Geef je wel even op bij Irene Sibie, telefoon 035 683 4337 of mail naar Eveline Bersma: moc.liamg@amsreb.uaerub
Wilt u thuis opgehaald worden, bel dan met Machteld Eilander, tel. 06 4647 4084.
Wil u andere mensen rijden naar het Bospandje, bel dan met Irene, tel. 035 683 4337
Na afloop betaalt ieder voor zich.
Vooraf of na afloop een heerlijke boswandeling door het Spanderswoud en uw vakantiedag is geslaagd!

Andere berichten