Vr 5 juni 2026
19:30 uur
Welkom bij Catechisatie en Stercafé op vrijdag 5 juni van 19.30 tot 22.15 uur in de Bethlehemkerk. Kun je niet aanwezig zijn, maar wil je wel graag op de hoogte blijven van alle jongerenactiviteiten?
Het komend najaar zal de 25-plus-groep samenkomen op de dinsdagavonden 23 september, 21 oktober en 25 november.
We verzamelen bij één van de deelnemers thuis, eten af en toe ook samen en hebben altijd een programma rond
iets dat door één van de deelnemers wordt ingebracht. Een rondje lief en leed behoort ook tot de vaste onderdelen.
Wil je meedoen? Mail dan even naar Erik van Halsema (ln.sdd@hvfdj) of Myrthe
van Buren (moc.liamtoh@nerub_rym)